Arval kuljettajien palvelut
Asiantuntijamme ovat aina auttamassa, ja teemme joka päivä parhaamme helpottaaksemme matkaasi Arvalin kuljettajana. Voit asioida helppokäyttöisessä MyArval -sovelluksessa, jossa voit mm. etsiä korjaamoa, hakea raportteja ja tehdä vahinkoilmoituksen. My Arval on käytettävissäsi aina, kun sitä tarvitset.
Etsi huoltopiste
Löydä korjaamo muutamalla klikkauksella
Tarjoamme personalisoidun, paikkatietoon perustuvan työkalun jotta löytäisit juuri sinulle sopivan huollon tai korjaamon kumppaniverkostostamme, mahdollisimman läheltä sinua. Löydät sopivan korjaamon muutamalla klikkausella.
Ilmoita vahingosta
Sattuiko vahinko?
Asiantuntijamme auttavat sinua vahinkokäsittelyn helpottamisessa. Prosessi alkaa vahinkoilmoituksella, huolehdithan että sinulla on tarvittavat henkilö-, ajoneuvo-, sekä vahingon tiedot valmiina sujuvan prosessin varmistamiseksi.
Kuljettajien palvelut
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Arvalilla on valtakunnallinen ajoneuvojen korjaukseen ja huoltoon sekä avustamiseen erikoistunut verkosto, joka kattaa koko maan. Huollathan autosi Arvalin varausjärjestelmien kautta, jotta voimme parhaimmalla mahdollisella tavalla taata huollon laadun sekä laskutusasioiden vaivattoman käsittelyn. Voit varata huollon sähköisesti MyArval-sovelluksen kautta. Jos sinulla on kysyttävää huolloista, korjauksista tai renkaista, ota yhteyttä sähköpostitse huollot@arval.fi tai soita asiakaspalveluumme, p. +358 9 8254 1234.
Kiveniskemien tapauksessa tuulilasia ei välttämättä tarvitse vaihtaa, vaan se voidaan paikata. Tällaisessa tapauksessa ei tarvitse tehdä vahinkoilmoitusta, vaan voit viedä auton suoraan korjattavaksi kumppanimme Autoklinikan toimipisteisiin, jopa ilman ajanvarausta. Jos autosi tuulilasi on haljennut tai vaurioitunut pahemmin, tulee se vaihtaa uuteen. Tällaisessa tapauksessa ole yhteydessä omaan vakuutusyhtiöösi ja Arvaliin tuulilasin vaihtamiseksi.
Sopimuksen päättyessä tarkistetaan ja tasataan esimerkiksi ajokilometrit, polttoaine- ja muut kulut, sekä laskutusasiat. Kun sopimus päättyy eikä sitä jatketa, auto palautetaan takaisin Arvalille. Jos sinulla ei ole vielä uutta autoa ja sille on edelleen tarve, voit olla yhteydessä Arval asiakaspalveluun (p. +358 9 8254 1234) sopimuksen jatkamiseksi.
Olemme koonneet omalle sivulleen usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia niihin.
Miksi Arval?
Voit luottaa meihin:
Yli 30 vuoden kokemus leasingalalta kansainvälisesti
Arval palveluntarjoajana:
Ammattitaitoinen henkilökuntamme auttaa löytämään parhaat ratkaisut
Olemme täällä asiakkaitamme varten:
Olemme asiakkaidemme apuna kaikissa autoasioissa
Keskitymme olennaiseen:
Teemme asiakkaidemme autoilusta helppoa ja huoletonta