Man in a car driving

Arval kuljettajien palvelut

Left column

Etsi huoltopiste

Arval Garage Services for Drivers

 

Löydä korjaamo muutamalla klikkauksella

Tarjoamme personalisoidun, paikkatietoon perustuvan työkalun jotta löytäisit juuri sinulle sopivan huollon tai korjaamon kumppaniverkostostamme, mahdollisimman läheltä sinua. Löydät sopivan korjaamon muutamalla klikkausella.

Right column

Ilmoita vahingosta

Man suit with phone

 

Sattuiko vahinko?

Asiantuntijamme auttavat sinua vahinkokäsittelyn helpottamisessa. Prosessi alkaa vahinkoilmoituksella, huolehdithan että sinulla on tarvittavat henkilö-, ajoneuvo-, sekä vahingon tiedot valmiina sujuvan prosessin varmistamiseksi.

ARVAL KULJETTAJIEN OHJEET

Uusi arval Kuljettaja

Vinkit uusille Arval kuljettajille

Sopimuksen aikana

Vinkit matkan varrelle

Sopimuksen päättyessä

Näin toimit leasingsopimuksen päättyessä

Kuljettajien palvelut

Tiepalvelu

Arval tiepalvelu on apunasi 24/7

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme

Auton huoltaminen

Varaa huoltoaika verkossa

Sopimuksen päättyessä

Miten toimin sopimuksen päättyessä?

Online palvelut

MyArval -kuljettajalle

Auton ylläpito

Lue lisää auton huoltamisesta ja auton ylläpidosta sopimuksen aikana
Ota yhteyttä asiantuntijoihimme

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Missä voin huoltaa autoni?

Arvalilla on valtakunnallinen ajoneuvojen korjaukseen ja huoltoon sekä avustamiseen erikoistunut verkosto, joka kattaa koko maan. Huollathan autosi Arvalin varausjärjestelmien kautta, jotta voimme parhaimmalla mahdollisella tavalla taata huollon laadun sekä laskutusasioiden vaivattoman käsittelyn. Voit varata huollon sähköisesti MyArval-sovelluksen kautta. Jos sinulla on kysyttävää huolloista, korjauksista tai renkaista, ota yhteyttä sähköpostitse huollot@arval.fi tai soita asiakaspalveluumme, p. +358 9 8254 1234.


Autossani on lasivahinko, miten toimin?

Kiveniskemien tapauksessa tuulilasia ei välttämättä tarvitse vaihtaa, vaan se voidaan paikata. Tällaisessa tapauksessa ei tarvitse tehdä vahinkoilmoitusta, vaan voit viedä auton suoraan korjattavaksi kumppanimme Autoklinikan toimipisteisiin, jopa ilman ajanvarausta. Jos autosi tuulilasi on haljennut tai vaurioitunut pahemmin, tulee se vaihtaa uuteen. Tällaisessa tapauksessa ole yhteydessä omaan vakuutusyhtiöösi ja Arvaliin tuulilasin vaihtamiseksi.


Mitä leasingsopimuksen päättyessä tapahtuu?

Sopimuksen päättyessä tarkistetaan ja tasataan esimerkiksi ajokilometrit, polttoaine- ja muut kulut, sekä laskutusasiat. Kun sopimus päättyy eikä sitä jatketa, auto palautetaan takaisin Arvalille. Jos sinulla ei ole vielä uutta autoa ja sille on edelleen tarve, voit olla yhteydessä Arval asiakaspalveluun (p. +358 9 8254 1234) sopimuksen jatkamiseksi.


Lisää usein kysyttyjä kysymyksiä

Olemme koonneet omalle sivulleen usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

Miksi Arval?

Voit luottaa meihin:

Yli 30 vuoden kokemus leasingalalta kansainvälisesti

Arval palveluntarjoajana:

Ammattitaitoinen henkilökuntamme auttaa löytämään parhaat ratkaisut 

Olemme täällä asiakkaitamme varten:

Olemme asiakkaidemme apuna kaikissa autoasioissa 

Keskitymme olennaiseen:

Teemme asiakkaidemme autoilusta helppoa ja huoletonta