Puhelinpalvelu

Oma asiakkuustiimi aina apunasi

Tämä on tuttua valitettavan monelle: soitat vaihteeseen, sinua pompotellaan käsittelijältä toiselle – ja joudut selittämään samat asiat uudestaan ja uudestaan. Kontaktihenkilöt kierrättävät hankalat kysymykset pitkin verkostoa ja odottavat vastauksia ylemmältä portaalta, jolloin käsittelyajat venyvät.  

Arvalin asiakkaana sinulle ei käy näin. Meillä apunasi on kaikissa asioissa oma asiakkuustiimisi, joka varmistaa nopean ja henkilökohtaisen palvelun.  
 

Mikä erottaa Arvalin palvelun muista? 

Lupaamme, mitä teemme ja teemme, mitä lupaamme. Olemme avoimia siinä, mitä teemme, sopimuksemme ovat selkeitä ja raportoimme tekemämme. Hoidamme yhteistyössä sen, mitä olemme luvanneet. Tavoitteemme on pitkäaikainen asiakassuhde, ja toimimme tämän mukaan.   

Autamme huoltoleasingsopimuksesi kaikissa vaiheissa:  

  • auton tilauksessa,
  • vastaanottamisessa,
  • huolloissa, 
  • palautuksissa,
  • myymisessä kuljettajalle,
  • vakuutuksissa ja onnettomuuksien hallinnassa sekä
  • lyhytaikaisissa autotarpeissa.

Entäpä laskutus ja raportointi? Tukenasi niissäkin! 
 

Kuinka monta minuuttia jaksat odottaa vastausta leasingyritykseltäsi? 

Meille on tärkeää, että asiakkaamme eivät joudu odottamaan ja olemme todella panostaneet tähän. Siksi uskallamme asettaa itsellemme korkeat tavoitteet:  

  • Vastaamme puheluihin 20 sekunnissa ja sähköposteihin kahden työpäivän sisällä
  • Tiepalvelumme on käytössä 24/7, ja saat apua tien päälle kahdessa tunnissa
     

Joustoa ja palvelua, joka sopii juuri sinun tarpeisiisi

Hyvästit geneerisille sopimuksille – meidän kanssamme saat juuri sinun organisaatiosi tarpeisiin sopivia ratkaisuja. Miten tiedämme, mitä tarvitset? Koko toimintamme on järjestetty ja tiimimme koottu sen mukaan, että pystymme varmasti auttamaan niin jokapäiväisissä asioissa kuin harvemmin vastaan tulevissa kysymyksissä. 

Yrityksesi asiakkuustiimiin kuuluu useita asiantuntijoita: 

  • asiakkuusvastaavat
  • oston ja toimituksen asiantuntijat 
  • huoltojen asiantuntija 
  • korjausten asiantuntija 
  • renkaiden asiantuntija 
  • vakuutus- ja vahinkoasioiden asiantuntija 
  • sopimusasiantuntija 
  • sopimuksen päättymisen asiantuntija. 
Account team model FI

Mallimme ansiosta saat aina nopeasti ja helposti vastauksen kaikkiin autokantaasi koskeviin kysymyksiin aina polttoainekortista verojen hallinnointiin, yhdellä puhelinsoitolla. Asiakkuusvastaava koordinoi tiimiä ja varmistaa, että saat vastauksen oikealta asiantuntijalta.  
 

Haluatko, että vastaamme puolestasi kaikkiin kuljettajien kysymyksiin? 

Tuntuuko, että päivästäsi kuluu liikaa aikaa kuljettajien kysymyksiin vastaamiseen? Arvalin jokaisella asiakkaalla on yksi nimetty yhteyshenkilö, eli asiakkuusvastaava, jonka kanssa voit hoitaa kaikki päivittäiset asiat. Voit antaa kuljettajille suoraan nimetyn yhteyshenkilön yhteystiedot – näin säästät sekä omaa että kuljettajiesi arvokasta aikaa.  

Kiinnostaako asiakkuus Arvalilla? Pyydä yhteydenotto niin jutellaan lisää

Vahvistan, että olen lukenut Arvalin Tietosuojailmoituksen

Miksi Arval?

Voit luottaa meihin:

Yli 30 vuoden kokemus leasingalalta kansainvälisesti

Arval kumppanina:

Ammattitaitoinen henkilökuntamme auttaa löytämään parhaat ratkaisut 

Olemme täällä sinua varten:

Olemme apunasi kaikissa autoasioissa kun sitä tarvitset

Me hallinnoimme, sinä päätät:

Me hoidamme kaikki autoasiat puolestasi, sinä teet päätökset