Meillä Arvalilla on ilo palvella lukuisia kotimaisia yrityksiä ja huolehtia, että heidän liiketoimintansa rullaa myös tien päällä vaivatta.

JPS Palveluiden asiakaskokemus: ”Jo ensimmäisen yhteydenoton perusteella olin vakuuttunut”

Blogi 1 Nov 2023

JPS Palveluiden asiakaskokemus: ”Jo ensimmäisen yhteydenoton perusteella olin vakuuttunut”

Arval pitää yrittäjien matkalla huolen siitä, että pyörät pyörivät autoasioissakin. Heinolalainen JPS Palvelut nostaa yhden asian Arvalin asiakaskokemuksesta erityisen tärkeäksi ja helpottavaksi. Mikä se on? 
 
Meillä Arvalilla on ilo palvella lukuisia kotimaisia yrityksiä ja huolehtia, että heidän liiketoimintansa rullaa myös tien päällä vaivatta. Yksi yrittäjäasiakkaistamme on JPS Palvelut, joka tarjoaa ateria-, majoitus- ja juhlapalveluita Kukonnotkon leirikeskuksessa Heinolassa.  

Yritys aloitti yhteistyön Arvalin kanssa vuoden 2023 alussa, ja on liisannut tähän mennessä kaksi autoa toimintaansa hyvin kokemuksin. 

”Olemme liisanneet työsuhdeauton ja pakettiauton työkäyttöön, joka on yhteiskäytössä työntekijöillämme. Pakettiauto palvelee hyvin niin kotisiivoojiamme, kiinteistöhuollon työntekijöitämme kuin pitopalvelukeikoillakin”, JPS Palveluiden toimitusjohtaja ja yrittäjä Sanni Tuomivirta kertoo. 

Leasing: helpotusta yrityksen arkeen ja budjetointiin 

Tuomivirta kertoo päätyneensä yrityksen autotarpeessa valitsemaan leasingin ennen kaikkea helppouden ja joustavuuden vuoksi.  

”Leasingissa kustannukset ovat ennalta-arvattavia, mikä helpottaa budjetointia”, hän sanoo. 

Leasingtoimijoita on Suomessa useita ja valinnanvaraa autoja etsiessä riittää. Tuomivirran mukaan Arval valikoitui leasingtoimijoista jo ensimmäisellä yhteydenotolla. 

”Tutkin netistä muutamia eri yhtiöitä ja sen perusteella Arval vaikutti luotettavalta. Jo ensimmäisen yhteydenoton perusteella olin vakuuttunut, että heiltä saa hyvää palvelua.” 

Parasta palvelussa: autojen toimitus ovelle asti  

Tuomivirta kehuu, että Arvalin asiakaspalvelu on ollut toimivaa ja nopeaa. Kun kysymyksiä on herännyt, niihin on aina saanut avun omalta asiakasvastaavalta tai Arvalin asiakaspalvelusta. 

Tuomivirta kertoo, että yksi asia Arvalin palvelussa on kuitenkin ollut erityisen helpottavaa työarjen ja toiminnan pyörittämisen kannalta. 

”Kaikkein parasta on ollut se, että autot on tuotu meille toimistolle, ja meidän ei ole tarvinnut lähteä hakemaan niitä mistään”, hän sanoo. 

JPS Palveluiden liisaamat autot ovat Arvalin vähän käytettyjä autoja, jollaisen saa ovelle parhaimmillaan muutamassa päivässä ja viimeistään parissa viikossa. Myös uusissa autoissa on tarjolla nopeasti toimitettavia malleja.  

“Viime aikoina etenkin sähköautojen osalta nopea toimitusaika on noussut asiakkaillemme entistä merkittävämmäksi tekijäksi”, sanoo Teemu Tetri, Arvalin Head of Retail. 

Suosittelisiko Tuomivirta Arvalia muillekin yrittäjille? 

”Ilman muuta! Yhteistyö on sujunut hyvin, ja asiakaspalvelu on nopeaa ja sujuvaa.” 

Miten voimme olla avuksi sinun yrityksellesi? 

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme! 
Puh. 09 8254 1234 

Lue lisää Näytä vähemmän